Dział marketingu

obraz praca dział marketingu

Zespół działu marketingu zajmuje się opracowaniem strategii  wspierających sprzedaż, kreuje pozytywny wizerunek firmy. Do zadań tego działu należy również dbanie o obecność firmy w mediach społecznościowych jak również umacnianie pozycji firmy na rynku.

 

Wymagania do podjęcia pracy w dziale marketingu obejmują:

  • wykształcenie kierunkowe z zakresu marketingu (lub pokrewne)
  • komunikatywność
  • kreatywne myślenie i reagowanie na trendy rynkowe
  • znajomość narzędzi wizerunkowo-sprzedażowych w sektorze B2B
  • znajomość narzędzi marketingu internetowego
  • umiejętność tworzenia tekstów na potrzeby firmy
  • znajomość narzędzi z zakresu pozycjonowania stron www
  • znajomość narzędzi graficznych (pakiet Adobe)

 

Zakres obowiązków w dziale marketingu to:

  • prowadzenie kampanii reklamowych w social media, AdWords
  • raportowanie wyników działań na podstawie Google Analitycs
  • redagowanie specjalistycznych tekstów branżowych
  • tworzenie materiałów graficznych, foto i video na potrzeby strony www i social media
  • organizowanie wydarzeń firmowych we współpracy z partnerami
  • tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
  • ochrona i monitorowanie zastrzeżonych znaków towarowych

 

Zapraszamy do wysyłania kandydatury na adres mailowy: biuro@cisc.com.pl z dopiskiem praca-dział marketingu.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29,08,97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".